Bizita kontadorea

jueves, 27 de noviembre de 2014

SEIGARREN ETA ZAZPIGARREN SAIOA

Bi saio honetan ez dugu teoriarik eman, kaskuntza gurpilei buruzko aurkezpenak izan ditugu IKT-en inguruan. Landutako aurkezpenen  gaien artean "pantaila aniztasun gizartea" eta "web 2.0" edota "konpetentzia digitala" egon dira.

Aurkezpena egiteko, aipatzekoa da talde gehienek IKT tresna berriak erabili dituztela, hala nola, Prezzi, Powtoon, Emaze eta abar.Horrek, nire ustez, entzuleak gaiari adiago egotea egin du, interesa piztuz. Ala ere, iruditu zait talde askok publikoan hitz egitea zahieztekotan tresna berriekin batera bere ahotza grabatu dutela, hori ondo iruditzen zait eta oso teknologikoa, baina ezin dugu galdu aurkezpenen ezentzia eta protagonistak gu garela eta ez pantaila bat.


Nire ustez lan ona egin zuten, nire arreta mantendu nuen erraz. Dena den,  nire ustez, aurkezpena egitea ez da bakarrik bakoitzako zatitxoa defendatzea, baizik eta aurkezpen osoan, adi egotea, eta taldekideei entzutea. Beraz, nire ustez, oso desegokia da batzuk hitz egiten ari diren bitartean, besteak mahai gainean eserita eta txiklearekin egotea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario